Logo do druku

Szybki start

Przed rozpoczęciem funkcjonowania sklepu należy skonfigurować podstawowe dane czy też funkcje sklepu:

1. Aby wpisać dane sklepu, które pojawiać się będą na fakturze wejdź Zarządzanie treścią / Blok statyczny / Dane sklepu.
2. Aby skonfigurować ogólne funkcje sklepu wejdź w System / Konfiguracja następnie wybierz:
  • WYGLĄD, gdzie wpisać można tytuł, opis sklepu, wstawić logo sklepu.
  • ADRESY E-MAIL SKLEPU, gdzie nadać możemy adresy e-mailowe oddzielnie dla handlowca, dla obsługi klienta czy dla ogólnego kontakty ze sklepem.
3. Jeżeli w sklepie wykorzystywane będzie wygodne dla Klientów, narzędzie płatności platnosci.pl, należy je skonfigurować w System / Konfiguracja / Sprzedaż / Metody płatności
4. Aby skonfigurować metody wysyłki jakie będą używane w sklepie należy wejść System / Konfiguracja / Sprzedaż / Metody wysyłki

Do obsługi panelu administracyjnego sklepu zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox w wersji 3.0 i wyższej , którą można bezpłatnie pobrać pod adresem http://www.mozilla-europe.org/pl/firefox/