Logo do druku

Kampania linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google

Reklama w linkach sponsorowanych AdWords jest to metoda na natychmiastowe zaistnienie pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania Google.

Podstawową zasadą w reklamach AdWords jest to, iż płaci się tylko za kliknięcie a nie za wyświetlanie reklamy. Więc płaci się tylko za sprowadzenie użytkownika na stronę! Sam masz możliwość ustalenia stawki za kliknięcie oraz wysokość dziennego budżetu który zostanie wykorzystany na kliknięcia.

Reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania wtedy, gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę frazy (słowa kluczowe) opisujące Państwa działalność, usługi lub produkty. Reklama wyświetla się więc tylko tym użytkownikom, którzy aktywnie ich poszukują.


Do pakietów Gold i Platinum dostajesz 200 zł na reklamę Gratis!

Pakiet SILVER
Razem: 350 zł
MAX ilość słów kluczowych: 10
MAX ilość linków sponsorowanych: 5
Budżet kliknięć: 200 zł
Prowadzenie kampanii: 150 zł
Pakiet GOLD
Razem: 700 zł
MAX ilość słów kluczowych: 30
MAX ilość linków sponsorowanych: 15
Budżet kliknięć: 400 zł
Prowadzenie kampanii: 300 zł
Pakiet PLATINUM
Razem: 1 000 zł
MAX ilość słów kluczowych: 60
MAX ilość linków sponsorowanych: 30
Budżet kliknięć: 600 zł
Prowadzenie kampanii: 400 zł

Dodatkowe opłaty
  • jednorazowa opłata aktywacyjna - opłata za wykonanie badania słów kluczowych i sporządzenie listy wyrażeń sugerowanych, opłata z założenie i konfigurację kont Google, w tym opłata dla Google za aktywację konta. Kwota opłaty: 150 zł netto
  • opłata za optymalizację - opłata ta może się pojawić, gdy zawartość stron lądowania nie jest wartościowa merytorycznie i ciekawa oraz nie odpowiada wybranym słowom kluczowym. Wyliczana jest w oparciu o pracochłonność optymalizacji stron lądowania.
W cenie usługi otrzymują Państwo:
  • indywidualnego opiekuna strony, z który przez okres trwania umowy prowadzi czynności związane z zakresem umowy, a także służy Państwu pomocą i wyjaśnieniami,
  • ciągłą optymalizacje kampanii,
  • możliwość aktywacji do 30 form reklamowych,
  • stworzenie propozycji komunikatów reklamowych przez SEM-copywrittera,
  • konsultacje i porady SEM-copywrittera,
  • codzienny monitoring kampanii przez opiekuna,
  • możliwość ograniczenia terytorialnego kampanii,
  • możliwość zmiany słów kluczowych w trakcie trwania kampanii,
  • możliwość zmiany komunikatów reklamowych w trakcie trwania kampanii,
  • możliwość dodania nowych komunikatów reklamowych w czasie trwania kampanii,
  • możliwość czasowego ograniczania lub zawieszania kampanii,
  • wprowadzanie zmian w 60 minut od chwili kontaktu z agencją
  • badanie zachowania internautów na stronie.


  • Chcę zamówić! Jeżeli jesteś zainteresowany kampanią Google AdWords dla Twojej witryny Napisz do nas! »