Logo do druku



  • Nigdy przedtem nie korzystałeś z reklamy Google AdWords i chcesz sprawdzić
    jak  to zadziała na popularność Twoje oferty?

    Nasi specjaliści SEM  zajmą się wdrożeniem oraz optymalizacją Twojej kampanii
    a po skończonej kampanii dostarczymy Ci zbiór szczegółowych raportów
    dotyczących odwiedzin oraz  Twoich potencjalnych klientów.

    Raporty powstałe w wyniku kampanii AdWords są podstawą
    dla planowania efektywnych działań marketingowych

    oraz promocyjnych Twojego biznesu.
 

                     
Tworzymy dla Ciebie     Planujemy, Wdrażamy         Przedstawiamy
Konto AdWords             Optymalizujemy                    Raporty


  • Wystarczy 5 minut abyś zaczął korzystać z kuponu AdWords.
    Nie pozwól aby 200 zł przeszło Ci koło nosa!
    Zamów Kampanię!  

Chcesz wiedzieć więcej?
  • Do czego służy Kupon Google AdWords  do góry

    Kupony służą do przeprowadzenia pierwszej testowej kampanii reklamowej AdWords w internecie. Kupony Google AdWords są rozprowadzane od 2005 roku, najczęściej spotykane nominały to 200 i 300 zł.
  • Co to jest Google AdWords? do góry

    AdWords jest to system wyświetlania reklamy w wynikach wyszukiwania Google oraz w sieci partnerskiej Google. Najczęstszą formą reklamy AdWords są boksy tekstowe umieszczone po prawej stronie oraz powyżej wyników organicznych wyszukiwarki Google. AdWords to także reklama graficzna ale także reklama video.
  • Jak działa Google AdWords? do góry

    Za każdym razem gdy użytkownik korzysta z wyszukiwarki Google obok organicznych wyników wyszukiwania pojawiają się reklamy AdWords powiązane tematycznie z hasłem wpisanym do wyszukiwarki. Np. jeżeli internauta wpisze w wyszukiwarkę „wakacje” pojawią się reklamy serwisów organizujących wczasy, biura podróży. W ten sposób internauta ogląda reklamy powiązane tematycznie z tym co go aktualnie interesuje. I na tym polega istota reklamy AdWords Jak to wygląda od strony firmy reklamującej się? Reklamodawca sam wybiera tematy, słowa kluczowe, sam wybiera teksty reklam oraz koszt jaki chce ponieść.
  • Ile to kosztuje do góry

    System AdWords jest tak zbudowany aby reklamodawca mógł w pełni panować nad swoimi wydatkami. W reklamie AdWords płaci się tylko wtedy gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie. Co to oznacza dla Ciebie? Oznacza to, iż koszty ponoszone są dopiero gdy ktoś zainteresowany Twoją ofertą przejdzie na Twoją stronę. Dodatkowo cały czas kontrolujesz budżet kampanii ustalając maksymalne dzienne wydatki na AdWords. Po przekroczeniu dziennego budżetu reklama po prostu przestaje się wyświetlać.
  • Dlaczego warto do góry

    Pokazujesz ofertę tam gdzie znajdują się osoby nią zainteresowane. Twoja reklama wyświetla się osobom poszukującym informacji związanych z Twoją działalnością. Sam wybierasz komu pokazujesz swoją reklamę wybierając słowa kluczowe oraz miejsca wyświetlania się reklamy, decydując o tym czy Twoja reklama ukaże się w Polsce, czy na całym świecie czy tylko w wybranych regionach lub miastach. Rozpoczynasz oraz zatrzymujesz kampanię w każdej chwili. Reklama AdWords ma tą przewagę nad pozycjonowaniem, że jej efekty widać pięć minut po zainicjowaniu kampanii. Dodatkowo w każdej chwili możesz ją zatrzymać. Podczas kampanii cały czas możesz zmieniać parametry reklamy, słowa kluczowe, teksty reklamowe, dzienne wydatki, oraz geotargetowanie. Nie musisz się obligować na początku na jeden rodzaj słów kluczowych, jeżeli się okaże, że nie ma zainteresowania na dane frazy zawsze możesz je usunąć z kampanii lub dodać nowe, bardziej przyciągające uwagę potencjalnych klientów.
  • Jak monitorujemy skuteczność do góry

    Każde kliknięcie zliczane jest przez zintegrowany z AdWord system Analytics. Dzięki niemu na bieżąco sprawdzamy sprawdzać jak dużo osób odwiedziło Twoją stronę, skąd pochodzili, jak dużo czasu spędzili na Twojej stronie oraz czego szukali. Wszystkie informacje z systemu Google Analytics możesz wykorzystać do optymalizacji działań marketingowych oraz treści witryny.